Triumph Rocket III
Zboření dvoulitrové hranice zdvihového objemu u sériového motocyklu se čekalo spíše od jiných značek. O prvenství však ve svůj prospěch rozhodl Triumph. Je až neuvěřitelné, že pouhý rok a půl po lehnutí továrny popelem vyjíždí nový a v mnohém výjimečný motocykl. Tříválec obřích rozměrů je namontován v trubkovém rámu a svých maximálních 142 koní přenáší pomocí kloubového hřídele na zadní kolo úctyhodného rozměru. Rozměry pneumatiky jsou 240/50-16. Největším tahákem britské "rakety" se však jeví jejích 200 Nm točivého momentu, což je hodnota, která vám dopřeje poznat přetížení 1,2 G. Přitom plných 90% hodnoty točivého momentu, což je úžasných 180 Nm, je využitelných již od 1800 otáček. Výkonu samozřejmě odpovídají i brzdy: vpředu dva kotouče 320 mm a čtyřpístkové třmeny.
Motor :
|
čtyřdobý, kapalinou chlazený podélně uložený řadový tříválec
|
Objem :
|
2294 ccm
|
Výkon :
|
142 k/5750 1/min
|
Hmotnost :
|
320 kg
|
Rychlost :
|
240 km/h
|